Stories

Marc Woesthuis genomineerd voor Twentse Zakenman 2015

Marc Woesthuis, directeur en eigenaar van TRIMM, is genomineerd voor de titel Twentse Zakenman 2015.
Lees meer

Contentmarketing: focus op kennis en expertise

Relevant nieuws brengen aan een gerichte doelgroep. Damco biedt een platform waar experts alle interessante content kunnen vinden over retail logistiek.
Lees meer

The state of marketing automation in 2015

‘Marketing automation’, sinds ongeveer vijf jaar een buzzword in dezelfde lijn als ‘storytelling’, ‘omni-channel’ en natuurlijk ‘big data’.
Lees meer

Verplichte cookiemelding bij Google-advertenties aan EU-inwoners

Websites met AdSense moeten vanaf 1 oktober hun gebruikers uit de EU toestemming vragen voor het gebruik van hun persoonlijke gegevens.
Lees meer

The Internet, You Ain’t Seen Nothing Yet

De komende jaren zullen de fysieke en digitale wereld verder versmelten met enorme gevolgen voor de samenleving waarvan een aantal al duidelijk zichtbaar zijn.
Lees meer

UX en design voor nieuwe website Universiteit Twente

De nieuwe website van de Universiteit Twente kenmerkt zich door betere navigatie en ‘less is more’.
Lees meer

Consumentenmarkt kan van B2B leren hoe je met klanten omgaat

Digital business development (DBD) moet bedrijven helpen hun innovaties sneller en succesvoller naar nieuwe en bestaande markten te brengen.
Lees meer

Marketing automation @ Emerce Conversion 2015

Judith Damveld
Fedor Achterkamp, manager marketing automation, sprak op dinsdag 14 april tijdens Emerce Conversion over marketing automation in B2B.
Lees meer

Dubbele nominatie Dutch Interactive Awards

TRIMM heeft voor de Dutch Interactive Awards twee nominaties in de wacht gesleept met de case voor het NXP video platform en de Philips Lighting Redesign case.
Lees meer

Zeg het met een illustratie

Sjors Trimbach tekent al sinds zijn geboorte en zal waarschijnlijk ooit sterven met een potlood in zijn hand. Wij hoorden hem uit over het nut van de tekening.
Lees meer