Stories

Navigeren in het post-cookietijdperk: Een gids voor B2B-marketeers

Verandering is de enige constante in de snel evoluerende wereld van digital marketing. Maar toen Google aankondigde dat het einde van third-party cookies in Chrome tegen het einde van 2024 in zicht was, veroorzaakte dat een schok in de advertentie-industrie. Voor B2B-marketeers die vertrouwen op nauwkeurige targeting en metingen, vormt deze verschuiving een grote uitdaging. Maar deze onzekerheid biedt ook kansen voor innovatie en aanpassing.
Lees meer

A Fool with a tool is still a fool

Michiel Verheij
Waar veel mensen AI zien als een doel, zie ik dit als een middel net als veel andere digitale tools en middelen. Definieer je probleem en kijk dan of AI kan ondersteunen bij jouw oplossing. Michiel deelt zijn bevingen over het Emerce B2B digital event.
Lees meer

Composable Enterprise - TRIMM

Zakelijke uitdagingen aanpakken en doelen bereiken, dat is volgens Marc Woesthuis, managing partner bij TRIMM, de sleutel. Hij benadrukt de composable onderneming als een cruciale stap in de digitale transformatie.
Lees meer

Het belang van een composable strategie | TRIMM

Jorens Thomassen
Ontdek waarom een composable strategie essentieel is voor productiebedrijven zoals TechMakers. Leer hoe flexibiliteit, schaalbaarheid en innovatie de sleutel zijn tot het navigeren in snel veranderende markten. Klaar om uw productie-ecosysteem future-proof te maken? Let's chat
Lees meer

TRIMM: pionier met toekomstkansen

Marc Woesthuis
Impactcreatie. Inspelen met innovaties vormt daarbij de sleutel. Met inzet van virtuele booths voor events, fraaie online campagnes én een low-codeteam dat de huidige flexibiliteitswens van klanten invult: in twee weken draait een applicatie. Betrouwbaar, zeggen klanten over TRIMM. Een warm bad met prachtige toekomstkansen, zeggen medewerkers.
Lees meer

Low-code, high impact

Jeroen Wijnholds
Sinds 1993 loopt TRIMM voorop met nieuwe ontwikkelingen. Als een van de eerste, grote agencies in Nederland voegen we dan ook low-code toe aan onze crafts. Dit doen we door een partnerschap aan te gaan met het onlangs door Siemens overgenomen Mendix.
Lees meer

TRIMM: Al 30 jaar lang digitaal vakmanschap

Marc Woesthuis
TRIMM staat voor meer dan 30 jaren digitaal vakmanschap in digital. Strategie, tactiek voor applicatie ontwikkeling, digital marketing, hosting & security, online events en design & branding.
Lees meer

De 10 digital uitdagingen voor B2B organisaties in 2023, en de vragen die je je moet stellen

Het is bijna 2023. Een jaar waarin ook weer een aantal uitdagingen en ontwikkelingen op het digital vlak jullie en ons bezig zullen houden. We hebben ze even voor je op een rijtje gezet.
Lees meer

Het meeste rendement uit je beursdeelname: digital inzetten op je beursvloer

Yes we kunnen weer! Na een onderbreking van bijna twee jaar kunnen we elkaar weer fysiek ontmoeten op de beursvloer. Veel B2B organisaties kiezen daarom ook weer voor een fysieke beursdeelname. Dit vraagt over het algemeen om een grote investering. Maar hoe zorg je nou dat je er het meeste uit haalt?
Lees meer

Universal Analytics

Voor veel marketeers is Universal Analytics nu de methode om te analyseren waar bezoekersstromen vandaan komen, hoe ze zich bewegen over een website en hoe een campagne rendeert. Vervolgens is het natuurlijk de uitdaging op basis van die data de campagnes te optimaliseren.
Lees meer