Stories

Het belang van een composable strategie | TRIMM

Jorens Thomassen
Ontdek waarom een composable strategie essentieel is voor productiebedrijven zoals TechMakers. Leer hoe flexibiliteit, schaalbaarheid en innovatie de sleutel zijn tot het navigeren in snel veranderende markten. Klaar om uw productie-ecosysteem future-proof te maken? Let's chat
Lees meer

TRIMM: pionier met toekomstkansen

Marc Woesthuis
Impactcreatie. Inspelen met innovaties vormt daarbij de sleutel. Met inzet van virtuele booths voor events, fraaie online campagnes én een low-codeteam dat de huidige flexibiliteitswens van klanten invult: in twee weken draait een applicatie. Betrouwbaar, zeggen klanten over TRIMM. Een warm bad met prachtige toekomstkansen, zeggen medewerkers.
Lees meer

Low-code, high impact

Jeroen Wijnholds
Sinds 1993 loopt TRIMM voorop met nieuwe ontwikkelingen. Als een van de eerste, grote agencies in Nederland voegen we dan ook low-code toe aan onze crafts. Dit doen we door een partnerschap aan te gaan met het onlangs door Siemens overgenomen Mendix.
Lees meer

TRIMM: Al 30 jaar lang digitaal vakmanschap

Marc Woesthuis
TRIMM staat voor meer dan 30 jaren digitaal vakmanschap in digital. Strategie, tactiek voor applicatie ontwikkeling, digital marketing, hosting & security, online events en design & branding.
Lees meer

De 10 digital uitdagingen voor B2B organisaties in 2023, en de vragen die je je moet stellen

Het is bijna 2023. Een jaar waarin ook weer een aantal uitdagingen en ontwikkelingen op het digital vlak jullie en ons bezig zullen houden. We hebben ze even voor je op een rijtje gezet.
Lees meer

Het meeste rendement uit je beursdeelname: digital inzetten op je beursvloer

Yes we kunnen weer! Na een onderbreking van bijna twee jaar kunnen we elkaar weer fysiek ontmoeten op de beursvloer. Veel B2B organisaties kiezen daarom ook weer voor een fysieke beursdeelname. Dit vraagt over het algemeen om een grote investering. Maar hoe zorg je nou dat je er het meeste uit haalt?
Lees meer

Universal Analytics

Voor veel marketeers is Universal Analytics nu de methode om te analyseren waar bezoekersstromen vandaan komen, hoe ze zich bewegen over een website en hoe een campagne rendeert. Vervolgens is het natuurlijk de uitdaging op basis van die data de campagnes te optimaliseren.
Lees meer

TRIMM in top 10 beste digitale bureaus Nederland

Annabel Bik
Voor de zesde keer op rij zijn we uitgeroepen tot een van de beste digital agencies van Nederland. Sinds 2017 zijn we in de onafhankelijk samengestelde en leidende lijst van Emerce100 te vinden.
Lees meer

DIA nominatie 2022

Annabel Bik
TRIMM én GriDD hebben een dubbele nominatie in de wacht gesleept voor de Dutch Interactive Awards. Met de case voor MCAM hopen we op 2 juni tijdens de award night het goud mee naar huis te nemen voor de categorieën: B2B e-commerce en digitale transformatie! Met de Dutch Interactive Awards wordt het allerbeste interactieve werk in Nederland van het afgelopen jaar beloond.
Lees meer

Ons talentenprogramma bestaat 15 jaar en dat vieren we groots!

Annabel Bik
Bij TRIMM vinden we dat het bedrijfsleven een sterke verantwoordelijkheid heeft voor het opleiden van jong talent. Om studenten de best mogelijke leerwerkplek te kunnen bieden, heeft TRIMM in 2006 dochteronderneming 'PiT' (Professionals in Training) opgericht. Dit jaar bestaat PiT 15 jaar en dat vieren we groot met het event Project Moonshot!
Lees meer