Stories
Search
Omnichannel: transparantie mag geen marketingsausje zijn
Omnichannel is een realiteit waar we niet omheen kunnen, maar als je het doet, doe het dan goed; dat was de boodschap van het kennisevenement in Amsterdam.
Lees meer
Design is na 20 jaar eindelijk weer terug bij af
De internetrevolutie is voor veel vormgevers een enerverende zoektocht geweest, na 20 jaar zijn we terug bij waar we gebleven waren: ontwerpen met een doel.
Lees meer
Onderzoek: e-mailmarketing succesvoller dan via social media
Onderzoek wijst uit dat e-mailmarketing meer succes behaald dan inzet van social media. Tot wel veertig keer beter dan Facebook & Twitter samen.
Lees meer
Grote verschillen in websitesnelheid van meest verhandelde AEX-fondsen
Van de gehele top 25 van de meest verhandelde AEX-fondsen, loopt de prestatie flink uiteen, zo toont de tweede AEX Internet Performance Barometer.
Lees meer
Geniale app ondergesneeuwd door de crap-app
De ontwikkelingen rondom internet gaan zo snel dat er geen tijd is voor herhaling. Met de opkomst van de mobiele app werden oude fouten nieuw leven ingeblazen.
Lees meer
2014: Digitaliseren een must voor B2B
In de wat conservatievere takken van de industrie komen jongere generaties aan het roer te staan. Daardoor komt er meer aandacht voor digitale marketing.
Lees meer
Druk contactcenter? Slechte website!
Optimalisering van een enkel contactkanaal is als ‘a spit in the ocean’. Doel van élk contact is een optimale beleving en hoge effectiviteit voor de klant.
Lees meer
Digitale marketing automation belangrijker dan sales CRM?
CRM als de ultieme databron voor sales? Jazeker, maar niet zonder een goed geïntegreerde koppeling met het digitale marketing automation platform.
Lees meer
Investeren in marketing automation?
Marketing automation is niet voor iedere organisatie een uitkomst. Soms is het beter om eerst te investeren in andere kanalen zoals SEO, events en/of blogging.
Lees meer
Tijd voor schoon schip bij marketingdata
Waar het opschonen van data en een efficiënter datamanagement prioriteit nummer één zou moeten zijn, is dit voor veel bedrijven een ondergeschoven kindje.
Lees meer