Stories

Omnichannel: transparantie mag geen marketingsausje zijn

Omnichannel is een realiteit waar we niet omheen kunnen, maar als je het doet, doe het dan goed; dat was de boodschap van het kennisevenement in Amsterdam.
Lees meer

Design is na 20 jaar eindelijk weer terug bij af

Sebastiaan Dorgelo
De internetrevolutie is voor veel vormgevers een enerverende zoektocht geweest, na 20 jaar zijn we terug bij waar we gebleven waren: ontwerpen met een doel.
Lees meer

Onderzoek: e-mailmarketing succesvoller dan via social media

Onderzoek wijst uit dat e-mailmarketing meer succes behaald dan inzet van social media. Tot wel veertig keer beter dan Facebook & Twitter samen.
Lees meer

Grote verschillen in websitesnelheid van meest verhandelde AEX-fondsen

Van de gehele top 25 van de meest verhandelde AEX-fondsen, loopt de prestatie flink uiteen, zo toont de tweede AEX Internet Performance Barometer.
Lees meer

Geniale app ondergesneeuwd door de crap-app

Läslo Hut
De ontwikkelingen rondom internet gaan zo snel dat er geen tijd is voor herhaling. Met de opkomst van de mobiele app werden oude fouten nieuw leven ingeblazen.
Lees meer

2014: Digitaliseren een must voor B2B

Marc Woesthuis
In de wat conservatievere takken van de industrie komen jongere generaties aan het roer te staan. Daardoor komt er meer aandacht voor digitale marketing.
Lees meer

Druk contactcenter? Slechte website!

Optimalisering van een enkel contactkanaal is als ‘a spit in the ocean’. Doel van élk contact is een optimale beleving en hoge effectiviteit voor de klant.
Lees meer

Digitale marketing automation belangrijker dan sales CRM?

CRM als de ultieme databron voor sales? Jazeker, maar niet zonder een goed geïntegreerde koppeling met het digitale marketing automation platform.
Lees meer

Investeren in marketing automation?

Marketing automation is niet voor iedere organisatie een uitkomst. Soms is het beter om eerst te investeren in andere kanalen zoals SEO, events en/of blogging.
Lees meer

Tijd voor schoon schip bij marketingdata

Waar het opschonen van data en een efficiënter datamanagement prioriteit nummer één zou moeten zijn, is dit voor veel bedrijven een ondergeschoven kindje.
Lees meer