Digital Craftsmanship

components.showreel.alt.label

Digital Craftsmanship

Waar komen we vandaan, wie zijn we en waar gaan we naar toe? Toen het management van TRIMM zich deze vragen stelde volgde er een boeiend traject. Veel TRIMM’ers leverden in verschillende interessante sessies input om antwoord te geven op de bekende ‘why, how & what’ in de Golden Circle van Simon Sinek.

Na zo’n intensief traject volgde ook de vraag: ‘past onze visuele identiteit nog bij wie we zijn?’ Een volmondig ‘nee’ gonsde door het TRIMM pand.

Een aantal creatieven binnen TRIMM boog zich over ons nieuwe beeldmerk, de huisstijl, de pay off en de doorvertaling van de ‘why’ in bijvoorbeeld onze teksten. En dat is niet altijd makkelijk, als internetbureau je eigen website ontwikkelen… En het klantwerk gaat immers altijd voor.

Maar het is ons gelukt: TRIMM. Digital Craftsmanship.

Het heeft alles in zich waar we voor staan: snelheid, flexibiliteit, vakmanschap en creativiteit.

TRIMM

Beeldmerk
Het logo refereert naar de dubbele M in onze naam. Het staat connectiviteit, dynamiek, high-tech, continuïteit en infinity: oneindigheid in klantrelaties. 

Website
Onze nieuwe website hebben we gebouwd in Magnolia 5.4. De opbouw in componenten biedt flexibiliteit om de website snel en eenvoudig aan te passen, maar ook de mogelijkheid om eenvoudig landingpages te creëren.

Een website is nooit af en die van ons dus ook niet. De komende tijd gaan we door met de verdere ontwikkeling van de site, waaronder de Engelse versie.

We zijn benieuwd wat je van onze branding vindt!