Stories
Search
5 drempelverlagende tips om te starten met vakinhoudelijk bloggen
Als bedrijf heb je het meest aan je ambassadeurs (lees: werknemers) als het gaat om het vertellen van je bedrijfsverhaal. Vakinhoudelijke blogs zijn een mooie manier om je verhaal/expertise bij je beoogde prospects te krijgen. En, wanneer goed verspreid in je netwerk, kunnen ze zorgen voor goede leads.
Lees meer
Online personalisatie in B2B: wie durft?
Van alle digitale ontwikkelingen die voor de B2B-sector zijn aangekondigd, blijft er één opvallend genoeg wat achter: de online personalisatie. Veel bedrijven laten dit met allerlei argumenten links liggen. De ervaring leert echter dat één belangrijke ontwikkeling bedrijven wél in beweging krijgt: de versnippering van hun markt.
Lees meer
Hosting in China: hoe werkt dat precies?
Het wordt voor Europese bedrijven steeds aantrekkelijker om zaken te doen in China. Het hosten van je online platform in China wordt daarom steeds belangrijker. Maar hoe pak je dat op de juiste manier aan? Onze hosting & security expert Bas Greevink geeft handige tips!
Lees meer
"Ondanks dat mijn stageperiode is voltooid, blijf ik bij TRIMM werken. Ik ga mijn carrière voortzetten als werkstudent!"
Leonie Sijtsma is werkstudent bij TRIMM. In dit interview vertelt ze hoe ze bij TRIMM is gekomen als stagiaire, en hoe ze doorgegroeid is naar werkstudent bij het applicatiebeheer team van de afdeling Service & Maintenance.
Lees meer
Vier tips voor een GDPR-proof cookie notificatie
Veel organisaties hebben een ‘voorzichtige’ houding omtrent de cookie notificatie, waardoor ze juist veel consents mislopen. Jammer en niet nodig! Digital marketeer Iris Eijbrink geeft vier tips voor een GDPR-proof cookienotificatie.
Lees meer
Het belang van customer centricity: zet je gebruiker centraal voor het meest optimale ontwerp
Om in het huidige digitale landschap hoge kwaliteit te leveren is gebruikersonderzoek van essentieel belang. Dit start allemaal met de gebruiker: hoe manoeuvreert hij zich op het online platform en wat vindt de gebruiker prettig?
Lees meer
“Ik lijm veel, dat klinkt misschien vreemd, maar ik ben de persoon die design en development verbindt"
Berend Swennenhuis is front-end developer bij TRIMM. In dit interview vertelt hij hoe hij bij ons terecht is gekomen en hoe hij in zijn vrije tijd met scherp schiet.
Lees meer
TRIMM bouwt aan digitale beleving van FBK Games
In nauwe samenwerking met Morskieft Ontwerpers ontwikkelde TRIMM de nieuwe website en app voor de FBK Games. de nieuwe identiteit werd toegepast op het hele platform van de website en deze communiceert volledig met de app. "We hebben bewust een sponsorcontract voor meerdere jaren afgesloten met de FBK Games zodat we de komende jaren door kunnen ontwikkelen. We creëren een beleving van de FBK Games", vertelt directeur Marc Woesthuis.
Lees meer
TRIMM sluit zich aan bij internationale ICOM network
TRIMM is onderdeel geworden van het wereldwijde ICOM network. Het netwerk bestaat uit onafhankelijke reclame- en marketingcommunicatiebureaus, die gezamenlijk werken aan internationale opdrachten.
Lees meer