Stories

Wat is marketing automation?

Marketing automation is een woord dat vaak gebruikt wordt in digitale strategieën, maar wat houdt het eigenlijk precies? Tegenwoordig zou het bijna kunnen worden gedefinieerd als “buzzword”, maar dat is het zeker niet! Digital marketeer Aimée legt uit graag waarom.
Lees meer

“ICT is altijd in ontwikkeling, de snelle technieken waar de praktijk naar vraagt, worden niet altijd in het onderwijs aangeboden.”

Shannen Bergsma
Frank Arnold is sinds augustus 2018 voor twee dagen per week systeembeheerder bij TRIMM. Daarnaast werkt hij drie dagen per week bij het ROC van Twente in Hengelo. In dit interview geeft hij een kijkje in de wereld van een hybride docent.
Lees meer

5 drempelverlagende tips om te starten met vakinhoudelijk bloggen

Malou Warmerdam
Als bedrijf heb je het meest aan je ambassadeurs (lees: werknemers) als het gaat om het vertellen van je bedrijfsverhaal. Vakinhoudelijke blogs zijn een mooie manier om je verhaal/expertise bij je beoogde prospects te krijgen. En, wanneer goed verspreid in je netwerk, kunnen ze zorgen voor goede leads.
Lees meer

Online personalisatie in B2B: wie durft?

Läslo Hut
Van alle digitale ontwikkelingen die voor de B2B-sector zijn aangekondigd, blijft er één opvallend genoeg wat achter: de online personalisatie. Veel bedrijven laten dit met allerlei argumenten links liggen. De ervaring leert echter dat één belangrijke ontwikkeling bedrijven wél in beweging krijgt: de versnippering van hun markt.
Lees meer

Hosting in China: hoe werkt dat precies?

Bas Greevink
Het wordt voor Europese bedrijven steeds aantrekkelijker om zaken te doen in China. Het hosten van je online platform in China wordt daarom steeds belangrijker. Maar hoe pak je dat op de juiste manier aan? Onze hosting & security expert Bas Greevink geeft handige tips!
Lees meer

"Ondanks dat mijn stageperiode is voltooid, blijf ik bij TRIMM werken. Ik ga mijn carrière voortzetten als werkstudent!"

Malou Warmerdam
Leonie Sijtsma is werkstudent bij TRIMM. In dit interview vertelt ze hoe ze bij TRIMM is gekomen als stagiaire, en hoe ze doorgegroeid is naar werkstudent bij het applicatiebeheer team van de afdeling Service & Maintenance.
Lees meer

Vier tips voor een GDPR-proof cookie notificatie

Iris Eijbrink
Veel organisaties hebben een ‘voorzichtige’ houding omtrent de cookie notificatie, waardoor ze juist veel consents mislopen. Jammer en niet nodig! Digital marketeer Iris Eijbrink geeft vier tips voor een GDPR-proof cookienotificatie.
Lees meer

Het belang van customer centricity: zet je gebruiker centraal voor het meest optimale ontwerp

Malou Warmerdam
Om in het huidige digitale landschap hoge kwaliteit te leveren is gebruikersonderzoek van essentieel belang. Dit start allemaal met de gebruiker: hoe manoeuvreert hij zich op het online platform en wat vindt de gebruiker prettig?
Lees meer

“Ik lijm veel, dat klinkt misschien vreemd, maar ik ben de persoon die design en development verbindt"

Malou Warmerdam
Berend Swennenhuis is front-end developer bij TRIMM. In dit interview vertelt hij hoe hij bij ons terecht is gekomen en hoe hij in zijn vrije tijd met scherp schiet.
Lees meer