Stories

Digitale evolutie van je organisatie met marketing automation

Rogier Florijn
In de afgelopen jaren zijn tal van marketing automation technieken en tools de revue gepasseerd. Toch zien we dat er anno 2019 nog weinig organisaties in staat zijn om ze op de juiste manier te implementeren en in te zetten voor een optimale digital marketingstrategie.
Lees meer

In 8 stappen je digital business goals realiseren, het kán

Michiel Verheij
Het is een complexe uitdaging: het nemen van de juiste stappen om je digital business goals te realiseren. Hierin zijn vele interne en externe factoren die belemmerend kunnen werken, waardoor acties vertraagd worden of zelfs uitblijven.
Lees meer

Denk als een designer – de 6 fases van design thinking

Sebastiaan Dorgelo
Op het FITC event in Amsterdam sprak experience design director Sebastiaan over design thinking. Een methodiek dat het creatief proces inzichtelijk en hanteerbaar maakt, waardoor ook niet-designers ermee vertrouwd kunnen raken. Alle betrokkenen in een project komen zo effectiever én met meer plezier tot een beter eindresultaat.
Lees meer

Wat is marketing automation?

Marketing automation is een woord dat vaak gebruikt wordt in digitale strategieën, maar wat houdt het eigenlijk precies? Tegenwoordig zou het bijna kunnen worden gedefinieerd als “buzzword”, maar dat is het zeker niet! Digital marketeer Aimée legt uit graag waarom.
Lees meer

“ICT is altijd in ontwikkeling, de snelle technieken waar de praktijk naar vraagt, worden niet altijd in het onderwijs aangeboden.”

Shannen Bergsma
Frank Arnold is sinds augustus 2018 voor twee dagen per week systeembeheerder bij TRIMM. Daarnaast werkt hij drie dagen per week bij het ROC van Twente in Hengelo. In dit interview geeft hij een kijkje in de wereld van een hybride docent.
Lees meer

5 drempelverlagende tips om te starten met vakinhoudelijk bloggen

Malou Warmerdam
Als bedrijf heb je het meest aan je ambassadeurs (lees: werknemers) als het gaat om het vertellen van je bedrijfsverhaal. Vakinhoudelijke blogs zijn een mooie manier om je verhaal/expertise bij je beoogde prospects te krijgen. En, wanneer goed verspreid in je netwerk, kunnen ze zorgen voor goede leads.
Lees meer

Online personalisatie in B2B: wie durft?

Läslo Hut
Van alle digitale ontwikkelingen die voor de B2B-sector zijn aangekondigd, blijft er één opvallend genoeg wat achter: de online personalisatie. Veel bedrijven laten dit met allerlei argumenten links liggen. De ervaring leert echter dat één belangrijke ontwikkeling bedrijven wél in beweging krijgt: de versnippering van hun markt.
Lees meer

Hosting in China: hoe werkt dat precies?

Bas Greevink
Het wordt voor Europese bedrijven steeds aantrekkelijker om zaken te doen in China. Het hosten van je online platform in China wordt daarom steeds belangrijker. Maar hoe pak je dat op de juiste manier aan? Onze hosting & security expert Bas Greevink geeft handige tips!
Lees meer

"Ondanks dat mijn stageperiode is voltooid, blijf ik bij TRIMM werken. Ik ga mijn carrière voortzetten als werkstudent!"

Malou Warmerdam
Leonie Sijtsma is werkstudent bij TRIMM. In dit interview vertelt ze hoe ze bij TRIMM is gekomen als stagiaire, en hoe ze doorgegroeid is naar werkstudent bij het applicatiebeheer team van de afdeling Service & Maintenance.
Lees meer