Stories

GDPR na de storm: hoe staan we er nu voor?

Iris Eijbrink
Sinds 25 mei is de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG, in het Engels GDPR) van kracht in Nederland. We zijn ondertussen anderhalf jaar en honderden, zo niet duizenden cookie meldingen verder. Maar welke gevolgen heeft deze wetgeving nu in de praktijk gehad?
Lees meer

“Om voor een merk als Grolsch te werken als frontender is echt geweldig. Ik ben heel trots dat ik voor dit merk en aan dit project werk!"

Shannen Bergsma
Pascal is al zes jaar frontend developer bij TRIMM. In dit interview schetst hij een beeld van de werkzaamheden en samenwerkingen binnen TRIMM.
Lees meer

Talentontwikkeling in Twente - hoe combineer je jouw studie, bijbaan én professionele ontwikkeling?

Joeri Constandse
Bij TRIMM vinden we dat het bedrijfsleven een sterke verantwoordelijkheid heeft voor het opleiden van talent. Daarom investeren we al sinds 2006 in jong talent met onze dochteronderneming PIT: Professionals in Training! Lees in deze blog wat ‘pitten’ bij TRIMM voor jou kan betekenen.
Lees meer

"Iedere keer een andere digitale aanpak: het vereist schakelen, maar dat is voor mij juist de uitdaging!"

Shannen Bergsma
Cynthia Kuipers is sinds juli 2018 onderdeel van het digital marketing team van TRIMM. In dit interview geeft Cynthia je een kijkje in de keuken als digital marketeer.
Lees meer

5 overeenkomsten tussen developers en atleten

Cynthia Kuipers
Dit jaar is TRIMM trotse sponsor van de FBK Games. Wat de link is tussen een digital agency en een internationaal atletiekevenement? Werken bij een digital agency is ook topsport! Zo wist je waarschijnlijk nog niet dat er vijf duidelijke overeenkomsten zijn tussen developers en atleten…
Lees meer

Digitaal platform Grolsch ondersteunt horeca met selfcare en data

Jeroen Wijnholds
Regio voor regio rolt Koninklijke Grolsch een innovatief online portaal uit. Het platform staat volledig in het teken van selfcare en het leveren van data-analyses aan horecaondernemers. Omdat de accountmanagers hiermee in belangrijke mate worden ontlast, ontstaat er meer ruimte voor hun eigenlijke werk.
Lees meer

TRIMM is trotse sponsor van de FBK Games

Rogier Florijn
Ook dit jaar is TRIMM weer trotse sponsor van de FBK Games. Op 9 juni vindt alweer de 38e editie plaats. Grote namen zoals Churandy Martina, Sifan Hassan, Lisanne de Witte en Dafne Schippers zullen aan de start verschijnen.
Lees meer

Selectie van een (nieuwe) digital agency: zo doe je dat

Läslo Hut
Deze blog kan helpen om de juiste prioriteiten te stellen bij de keuze van een nieuwe digital agency, want na de break up met je huidige agency, is het goed om jezelf een aantal vragen te stellen, zodat je ervoor zorgt dat de volgende digitale partner beter bij je aansluit.
Lees meer

Iedere klant wordt online de beste in zijn domein

Emerce c-stories
Complexe materie van internationaal opererende klanten doorgronden en versimpelen. Vervolgens verrassende oplossingen op maat bedenken en implementeren. Om ze hiermee zo goed mogelijk online te laten groeien én maximaal ontzorgen, werkt TRIMM met multidisciplinaire teams. De grondige analyses vormen de basis voor online topposities van klanten.
Lees meer

TRIMM wederom in de absolute top van digital agencies van Nederland

Malou Warmerdam
TRIMM behoort voor de derde keer op rij tot de beste digital agencies van Nederland. Sinds 2017 is het bedrijf in de onafhankelijk samengestelde en leidende lijst van Emerce100 te vinden. In deze lijst worden de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business en marketingbranche onafhankelijk beoordeeld.
Lees meer