Stories

Digitaal platform Grolsch ondersteunt horeca met selfcare en data

Jeroen Wijnholds
Regio voor regio rolt Koninklijke Grolsch een innovatief online portaal uit. Het platform staat volledig in het teken van selfcare en het leveren van data-analyses aan horecaondernemers. Omdat de accountmanagers hiermee in belangrijke mate worden ontlast, ontstaat er meer ruimte voor hun eigenlijke werk.
Lees meer

TRIMM is trotse sponsor van de FBK Games

Rogier Florijn
Ook dit jaar is TRIMM weer trotse sponsor van de FBK Games. Op 9 juni vindt alweer de 38e editie plaats. Grote namen zoals Churandy Martina, Sifan Hassan, Lisanne de Witte en Dafne Schippers zullen aan de start verschijnen.
Lees meer

Selectie van een (nieuwe) digital agency: zo doe je dat

Läslo Hut
Deze blog kan helpen om de juiste prioriteiten te stellen bij de keuze van een nieuwe digital agency, want na de break up met je huidige agency, is het goed om jezelf een aantal vragen te stellen, zodat je ervoor zorgt dat de volgende digitale partner beter bij je aansluit.
Lees meer

Iedere klant wordt online de beste in zijn domein

Emerce c-stories
Complexe materie van internationaal opererende klanten doorgronden en versimpelen. Vervolgens verrassende oplossingen op maat bedenken en implementeren. Om ze hiermee zo goed mogelijk online te laten groeien én maximaal ontzorgen, werkt TRIMM met multidisciplinaire teams. De grondige analyses vormen de basis voor online topposities van klanten.
Lees meer

TRIMM wederom in de absolute top van digital agencies van Nederland

Malou Warmerdam
TRIMM behoort voor de derde keer op rij tot de beste digital agencies van Nederland. Sinds 2017 is het bedrijf in de onafhankelijk samengestelde en leidende lijst van Emerce100 te vinden. In deze lijst worden de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business en marketingbranche onafhankelijk beoordeeld.
Lees meer

Digitale evolutie van je organisatie met marketing automation

Rogier Florijn
In de afgelopen jaren zijn tal van marketing automation technieken en tools de revue gepasseerd. Toch zien we dat er anno 2019 nog weinig organisaties in staat zijn om ze op de juiste manier te implementeren en in te zetten voor een optimale digital marketingstrategie.
Lees meer

In 8 stappen je digital business goals realiseren, het kán

Michiel Verheij
Het is een complexe uitdaging: het nemen van de juiste stappen om je digital business goals te realiseren. Hierin zijn vele interne en externe factoren die belemmerend kunnen werken, waardoor acties vertraagd worden of zelfs uitblijven.
Lees meer

Denk als een designer – de 6 fases van design thinking

Sebastiaan Dorgelo
Op het FITC event in Amsterdam sprak experience design director Sebastiaan over design thinking. Een methodiek dat het creatief proces inzichtelijk en hanteerbaar maakt, waardoor ook niet-designers ermee vertrouwd kunnen raken. Alle betrokkenen in een project komen zo effectiever én met meer plezier tot een beter eindresultaat.
Lees meer

Wat is marketing automation?

Marketing automation is een woord dat vaak gebruikt wordt in digitale strategieën, maar wat houdt het eigenlijk precies? Tegenwoordig zou het bijna kunnen worden gedefinieerd als “buzzword”, maar dat is het zeker niet! Digital marketeer Aimée legt uit graag waarom.
Lees meer

“ICT is altijd in ontwikkeling, de snelle technieken waar de praktijk naar vraagt, worden niet altijd in het onderwijs aangeboden.”

Shannen Bergsma
Frank Arnold is sinds augustus 2018 voor twee dagen per week systeembeheerder bij TRIMM. Daarnaast werkt hij drie dagen per week bij het ROC van Twente in Hengelo. In dit interview geeft hij een kijkje in de wereld van een hybride docent.
Lees meer