Stories
Search
Selfcare in B2B als driver voor sales
Self-service in B2B as a driver for sales The standard for service from business service providers is gradually changing. The improved user experience, service, personalization and transparency that we see growing in B2C, are now also becoming increasingly important for B2B. To better serve business customers, more and more B2B companies are using a digital self-care or self-service portal.
Lees meer
GDPR na de storm: hoe staan we er nu voor?
Sinds 25 mei is de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG, in het Engels GDPR) van kracht in Nederland. We zijn ondertussen anderhalf jaar en honderden, zo niet duizenden cookie meldingen verder. Maar welke gevolgen heeft deze wetgeving nu in de praktijk gehad?
Lees meer
“Om voor een merk als Grolsch te werken als frontender is echt geweldig. Ik ben heel trots dat ik voor dit merk en aan dit project werk!"
Pascal is al zes jaar frontend developer bij TRIMM. In dit interview schetst hij een beeld van de werkzaamheden en samenwerkingen binnen TRIMM.
Lees meer
Talentontwikkeling in Twente - hoe combineer je jouw studie, bijbaan én professionele ontwikkeling?
Bij TRIMM vinden we dat het bedrijfsleven een sterke verantwoordelijkheid heeft voor het opleiden van talent. Daarom investeren we al sinds 2006 in jong talent met onze dochteronderneming PIT: Professionals in Training! Lees in deze blog wat ‘pitten’ bij TRIMM voor jou kan betekenen.
Lees meer
"Iedere keer een andere digitale aanpak: het vereist schakelen, maar dat is voor mij juist de uitdaging!"
Cynthia Kuipers is sinds juli 2018 onderdeel van het digital marketing team van TRIMM. In dit interview geeft Cynthia je een kijkje in de keuken als digital marketeer.
Lees meer
5 overeenkomsten tussen developers en atleten
Dit jaar is TRIMM trotse sponsor van de FBK Games. Wat de link is tussen een digital agency en een internationaal atletiekevenement? Werken bij een digital agency is ook topsport! Zo wist je waarschijnlijk nog niet dat er vijf duidelijke overeenkomsten zijn tussen developers en atleten…
Lees meer
Digitaal platform Grolsch ondersteunt horeca met selfcare en data
Regio voor regio rolt Koninklijke Grolsch een innovatief online portaal uit. Het platform staat volledig in het teken van selfcare en het leveren van data-analyses aan horecaondernemers. Omdat de accountmanagers hiermee in belangrijke mate worden ontlast, ontstaat er meer ruimte voor hun eigenlijke werk.
Lees meer
TRIMM is trotse sponsor van de FBK Games
Ook dit jaar is TRIMM weer trotse sponsor van de FBK Games. Op 9 juni vindt alweer de 38e editie plaats. Grote namen zoals Churandy Martina, Sifan Hassan, Lisanne de Witte en Dafne Schippers zullen aan de start verschijnen.
Lees meer
Selectie van een (nieuwe) digital agency: zo doe je dat
Deze blog kan helpen om de juiste prioriteiten te stellen bij de keuze van een nieuwe digital agency, want na de break up met je huidige agency, is het goed om jezelf een aantal vragen te stellen, zodat je ervoor zorgt dat de volgende digitale partner beter bij je aansluit.
Lees meer
Iedere klant wordt online de beste in zijn domein
Complexe materie van internationaal opererende klanten doorgronden en versimpelen. Vervolgens verrassende oplossingen op maat bedenken en implementeren. Om ze hiermee zo goed mogelijk online te laten groeien én maximaal ontzorgen, werkt TRIMM met multidisciplinaire teams. De grondige analyses vormen de basis voor online topposities van klanten.
Lees meer