Stories

TRIMM bouwt aan digitale beleving van FBK Games

25 mei 2018 | Van Deinse Media
In nauwe samenwerking met Morskieft Ontwerpers ontwikkelde TRIMM de nieuwe website en app voor de FBK Games. de nieuwe identiteit werd toegepast op het hele platform van de website en deze communiceert volledig met de app. "We hebben bewust een sponsorcontract voor meerdere jaren afgesloten met de FBK Games zodat we de komende jaren door kunnen ontwikkelen. We creëren een beleving van de FBK Games", vertelt directeur Marc Woesthuis.
Lees meer

TRIMM sluit zich aan bij internationale ICOM network

14 mei 2018 | Malou Warmerdam
TRIMM is onderdeel geworden van het wereldwijde ICOM network. Het netwerk bestaat uit onafhankelijke reclame- en marketingcommunicatiebureaus, die gezamenlijk werken aan internationale opdrachten.
Lees meer

Full-service internetbureau TRIMM op het podium van beste internetbureaus

4 mei 2018 | Malou Warmerdam
Internetbureau TRIMM staat wederom op het podium van beste internetbureaus van Nederland. In de onafhankelijk samengestelde en leidende lijst van Emerce100 worden de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business en marketingbranche onafhankelijk beoordeeld.
Lees meer

Designbureau Skybox wordt onderdeel van TRIMM - meer synergie tussen brand, design en digitaal vakmanschap

25 april 2018 | Malou Warmerdam
Het Amsterdamse designbureau Skybox zal per april 2018 onderdeel zijn van TRIMM. Door de synergie op te zoeken, zal er meer slagkracht zijn op het gebied van identity-, brand-, user experience-, en visual design in combinatie met digitaal vakmanschap.
Lees meer

Online zaken doen in China: zorg voor een ICP licentie

20 april 2018 | Malou Warmerdam
Er is tegenwoordig geen ontkomen meer aan: het huidige economische klimaat zorgt ervoor dat steeds meer bedrijven uitbreiden naar China. Door de huidige digitalisering worden afstanden tussen werelddelen steeds kleiner, en zijn tijdzones amper meer relevant. Hoe pak je online zaken doen in China concreet aan?
Lees meer

"Bij TRIMM kun je je eigen ding doen en dat wordt gerespecteerd, je kan hier lekker jezelf zijn"

11 april 2018 | Malou Warmerdam
Nikki de Wals is User Experience designer bij TRIMM. In dit interview vertelt ze over haar keuze om bij TRIMM te werken en haar drijfveer om de ultieme boodschappenapp te ontwikkelen.
Lees meer

Grolsch kiest voor digitaal vakmanschap van TRIMM

13 maart 2018 | Malou Warmerdam
Grolsch kiest full-service internetbureau TRIMM voor de ontwikkeling van een digitaal platform om haar horecapartners nog beter van dienst te kunnen zijn. Het doel van het platform is het creëren van een optimale en eenvoudige interactie alsmede kennisdeling tussen Grolsch en haar klanten.
Lees meer

Waarom GDPR niet uitsluitend multinationals aangaat

22 februari 2018 | Iris Eijbrink
Niemand weet nog precies hoe de GDPR handhaving er na 25 mei uit gaat zien. De verwachting is dat eerst 'de grote jongens' worden aangepakt. Maar hoe zit het met de rest?
Lees meer

TRIMM bestaat 25 jaar!

7 februari 2018 | Malou Warmerdam
Hoewel we liever vooruit dan achterom kijken, kunnen we er nu even niet omheen: TRIMM bestaat vandaag - 7 februari 2018 - officieel 25 jaar! En daar kijken we met een trots gevoel op terug.
Lees meer

Het ontstaan van de GDPR wetgeving: waarom eigenlijk?

2 februari 2018 | Iris Eijbrink
GDPR: een wetgeving die veel vraagtekens oproept bij bedrijven. Soms terecht, meestal niet nodig. Vandaag geef ik even een korte, algemene samenvatting over GDPR. Waar komt het vandaan, wat is er veranderd en wat is het doel van GDPR?
Lees meer