Stories

Google Ads effectief inzetten voor B2B - hoe doe je dat?

Cynthia Kuipers
Google Search, Google Shopping en Google Display Ads… Ze zijn niet te missen in de toolstack van een digital marketeer. Ook komend jaar blijft Google Ads onmisbaar in het marketinglandschap. Waar in de B2C-industrie veelvuldig gebruik wordt gemaakt van Google Ads, zien we dat er in B2B nog volop kansen zijn.
Lees meer

Digitale transformatie: in 2020 kan je er niet meer omheen

Michiel Verheij
Tijdens de jaarlijkse evaluatie met onze klanten zien we een opvallende trend: digitale transformatie. Een belangrijk gespreksonderwerp, wat in 2020 naar onze verwachting nog belangrijker gaat worden. Waarom en benieuwd hoe je bedrijf digitaal kan transformeren? Lees er alles over in onze blog.
Lees meer

Hoe bepaal je de beste UX-strategie?

Nikki de Wals
User Experience (UX) is momenteel een trending begrip in de wereld van IT. Toch bestaat User Experience al jaren. Maar wat is User Experience precies en waarom groeit de vraag naar UX-specialisten? We leggen het uit in deze blog én geven 5 handige tips om tot de beste UX-strategie te komen.
Lees meer

“Ik sla een brug tussen de business van onze klant en de techniek.”

Shannen Bergsma
Deni is sinds februari 2019 product owner bij TRIMM. Hij geeft ons een interessant kijkje in de zijn werkveld!
Lees meer

Selfcare in B2B als driver voor sales

Jeroen Wijnholds
Self-service in B2B as a driver for sales The standard for service from business service providers is gradually changing. The improved user experience, service, personalization and transparency that we see growing in B2C, are now also becoming increasingly important for B2B. To better serve business customers, more and more B2B companies are using a digital self-care or self-service portal.
Lees meer

GDPR na de storm: hoe staan we er nu voor?

Iris Eijbrink
Sinds 25 mei is de Algemene Verordering Gegevensbescherming (AVG, in het Engels GDPR) van kracht in Nederland. We zijn ondertussen anderhalf jaar en honderden, zo niet duizenden cookie meldingen verder. Maar welke gevolgen heeft deze wetgeving nu in de praktijk gehad?
Lees meer

“Om voor een merk als Grolsch te werken als frontender is echt geweldig. Ik ben heel trots dat ik voor dit merk en aan dit project werk!"

Shannen Bergsma
Pascal is al zes jaar frontend developer bij TRIMM. In dit interview schetst hij een beeld van de werkzaamheden en samenwerkingen binnen TRIMM.
Lees meer

Talentontwikkeling in Twente - hoe combineer je jouw studie, bijbaan én professionele ontwikkeling?

Joeri Constandse
Bij TRIMM vinden we dat het bedrijfsleven een sterke verantwoordelijkheid heeft voor het opleiden van talent. Daarom investeren we al sinds 2006 in jong talent met onze dochteronderneming PIT: Professionals in Training! Lees in deze blog wat ‘pitten’ bij TRIMM voor jou kan betekenen.
Lees meer

"Iedere keer een andere digitale aanpak: het vereist schakelen, maar dat is voor mij juist de uitdaging!"

Shannen Bergsma
Cynthia Kuipers is sinds juli 2018 onderdeel van het digital marketing team van TRIMM. In dit interview geeft Cynthia je een kijkje in de keuken als digital marketeer.
Lees meer

5 overeenkomsten tussen developers en atleten

Cynthia Kuipers
Dit jaar is TRIMM trotse sponsor van de FBK Games. Wat de link is tussen een digital agency en een internationaal atletiekevenement? Werken bij een digital agency is ook topsport! Zo wist je waarschijnlijk nog niet dat er vijf duidelijke overeenkomsten zijn tussen developers en atleten…
Lees meer