Stories

“Kunnen programmeren is belangrijk, maar écht snappen wat de klant nodig heeft en dit omzetten naar een werkend product is essentieel”

Beau Meere
Nick is medior software engineer bij TRIMM. Hij werkt voor mooie klanten als Signify en Xsens, maar houdt zich ook druk bezig met het opvoeden van twee grote honden.
Lees meer

Twee DIA-nominaties voor TRIMM

Beau Meere
Met de case voor DSM hoopt TRIMM in de categorie ‘B2B Commerce’ de hoofdprijs in de wacht te slepen. Daarnaast hopen ze ook in de prijzen te vallen met de case voor Grolsch die genomineerd is in de categorie ‘Digitale transformatie’.
Lees meer

“De flexibiliteit die TRIMM biedt zorgt ervoor dat ik het werk goed kan combineren met mijn studie."

Beau Meere
Anne Kusters bemant de servicedesk van TRIMM. In dit interview vertelt zij hoe ze bij TRIMM terecht is gekomen en waarom dit de ideale bijbaan is voor naast haar studie.
Lees meer

Het maximale uit digitalisering halen

Emerce c-stories
TRIMM is een fullservice internetagency dat moeiteloos creativiteit, technologie en marketing combineert. Met als doel om het hun klanten makkelijker te maken hun producten te verkopen in de digitale wereld. TRIMM helpt de business van de klant wezenlijk te veranderen.
Lees meer

TRIMM wederom in top 3 beste digitale bureaus van Nederland

Beau Meere
TRIMM behoort voor de vierde keer op rij tot de beste digital agencies van Nederland. Sinds 2017 is het bedrijf in de onafhankelijk samengestelde en leidende lijst van Emerce100 te vinden. In deze lijst worden de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business en marketingbranche onafhankelijk beoordeeld.
Lees meer

Google Ads effectief inzetten voor B2B - hoe doe je dat?

Cynthia Kuipers
Google Search, Google Shopping en Google Display Ads… Ze zijn niet te missen in de toolstack van een digital marketeer. Ook komend jaar blijft Google Ads onmisbaar in het marketinglandschap. Waar in de B2C-industrie veelvuldig gebruik wordt gemaakt van Google Ads, zien we dat er in B2B nog volop kansen zijn.
Lees meer

Digitale transformatie: in 2020 kan je er niet meer omheen

Michiel Verheij
Tijdens de jaarlijkse evaluatie met onze klanten zien we een opvallende trend: digitale transformatie. Een belangrijk gespreksonderwerp, wat in 2020 naar onze verwachting nog belangrijker gaat worden. Waarom en benieuwd hoe je bedrijf digitaal kan transformeren? Lees er alles over in onze blog.
Lees meer

Hoe bepaal je de beste UX-strategie?

Nikki de Wals
User Experience (UX) is momenteel een trending begrip in de wereld van IT. Toch bestaat User Experience al jaren. Maar wat is User Experience precies en waarom groeit de vraag naar UX-specialisten? We leggen het uit in deze blog én geven 5 handige tips om tot de beste UX-strategie te komen.
Lees meer

“Ik sla een brug tussen de business van onze klant en de techniek.”

Shannen Bergsma
Deni is sinds februari 2019 product owner bij TRIMM. Hij geeft ons een interessant kijkje in de zijn werkveld!
Lees meer

Selfcare in B2B als driver voor sales

Jeroen Wijnholds
Self-service in B2B as a driver for sales The standard for service from business service providers is gradually changing. The improved user experience, service, personalization and transparency that we see growing in B2C, are now also becoming increasingly important for B2B. To better serve business customers, more and more B2B companies are using a digital self-care or self-service portal.
Lees meer