Full-service internetbureau TRIMM op het podium van beste internetbureaus

Enschede, 4 mei 2018 – Internetbureau TRIMM staat wederom op het podium van beste internetbureaus van Nederland. In de onafhankelijk samengestelde en leidende lijst van Emerce100 worden de prestaties van leveranciers van diensten in de e-business en marketingbranche onafhankelijk beoordeeld. Ook dit jaar mag TRIMM zich tot de kopgroep rekenen.

Emerce is het leidende platform in Nederland wat betreft online business en marketing. Om een zo goed mogelijk beeld van de markt te schetsen brengt Emerce ieder jaar de Emerce100 uit. Daarvoor onderzoeken zij in samenwerking met onderzoeksbureau Motivaction, het imago van bureaus in Nederland onder hun lezers en bezoekers van evenementen. Op deze uitkomst van de noteringen in de lijst hebben bureaus geen enkele invloed.

In 2017 werd TRIMM voor het eerst vernoemd in de Emerce100, en behoorde daarmee meteen tot de absolute top in de categorie grote full-service internetbureau ’s van Nederland. Marc Woesthuis, directeur van TRIMM: “Dat we in 2018 wederom een hoge notering in de lijst van Emerce100 toebedeeld krijgen is heel speciaal. Het is een prachtige erkenning van hard werken en het creëren van mooie oplossingen voor onze klanten.”

Kijk voor meer informatie over TRIMM op www.trimm.nl, of bekijk de lijst van Emerce100.

Rogier Florijn, Marc Woesthuis & Jorens Thomassen
Gepubliceerd op: 4 mei 2018