Stories

Het meeste rendement uit je beursdeelname: digital inzetten op je beursvloer

Yes we kunnen weer! Na een onderbreking van bijna twee jaar kunnen we elkaar weer fysiek ontmoeten op de beursvloer. Veel B2B organisaties kiezen daarom ook weer voor een fysieke beursdeelname. Dit vraagt over het algemeen om een grote investering. Maar hoe zorg je nou dat je er het meeste uit haalt?
Lees meer

Universal Analytics

Voor veel marketeers is Universal Analytics nu de methode om te analyseren waar bezoekersstromen vandaan komen, hoe ze zich bewegen over een website en hoe een campagne rendeert. Vervolgens is het natuurlijk de uitdaging op basis van die data de campagnes te optimaliseren.
Lees meer

TRIMM in top 10 beste digitale bureaus Nederland

Annabel Bik
Voor de zesde keer op rij zijn we uitgeroepen tot een van de beste digital agencies van Nederland. Sinds 2017 zijn we in de onafhankelijk samengestelde en leidende lijst van Emerce100 te vinden.
Lees meer

DIA nominatie 2022

Annabel Bik
TRIMM én GriDD hebben een dubbele nominatie in de wacht gesleept voor de Dutch Interactive Awards. Met de case voor MCAM hopen we op 2 juni tijdens de award night het goud mee naar huis te nemen voor de categorieën: B2B e-commerce en digitale transformatie! Met de Dutch Interactive Awards wordt het allerbeste interactieve werk in Nederland van het afgelopen jaar beloond.
Lees meer

Ons talentenprogramma bestaat 15 jaar en dat vieren we groots!

Annabel Bik
Bij TRIMM vinden we dat het bedrijfsleven een sterke verantwoordelijkheid heeft voor het opleiden van jong talent. Om studenten de best mogelijke leerwerkplek te kunnen bieden, heeft TRIMM in 2006 dochteronderneming 'PiT' (Professionals in Training) opgericht. Dit jaar bestaat PiT 15 jaar en dat vieren we groot met het event Project Moonshot!
Lees meer

Leads detecteren met Snoobi Analytics

Meten = weten, een cliché dat tegenwoordig leidend is in de wereld van (digital) marketing. Ook in de B2B industrie worden webanalyse tools, zoals Google Analytics, veelvuldig ingezet om resultaten van de marketingactiviteiten en websitegedrag in beeld te brengen. Vaak ingedeeld op basis van segmenten en kenmerken, waardoor de data relevant maar nog altijd beperkt is. Met Snoobi Analytics komt daar verandering in.
Lees meer

Van bad-bots, naar managed bots: de opkomst van bot management

Lale Karakoc
Bot management wordt voor marketeers en brandmanagers steeds belangrijker. Leer meer over de impact van bots op je organisatie en hoe je deze het beste kan managen.
Lees meer

Trends in B2B Digital in 2022

In de dynamische wereld van digital business zijn de trends & ontwikkelingen soms nauwelijks bij te houden. Waar zijn mijn concurrenten mee bezig? Waar sta ik in de Digitale Transformatie van mijn organisatie? Waar moet ik nú mee bezig om koploper te blijven of worden binnen mijn markt?
Lees meer

Terugblik 2021 bij TRIMM

Dorien Eising
Nu de laatste dagen van het jaar aanbreken, kijken we terug op een jaar vol uitdagingen, nieuwe kansen en mooie digitale oplossingen. Benieuwd naar wat dit jaar voor ons betekende? Onze Product Owner en Consultant Michiel vertelt je er alles over.
Lees meer

Ransomware: wat is het en hoe kun je je ertegen beschermen?

Bas Greevink
Met de bekendmaking van de Log4Shell kwetsbaarheid is het beveiligen van je organisatie tegen ransomware actueler dan ooit. Elk type organisatie – klein en groot - kan het slachtoffer worden van de gijzelsoftware. MediaMarkt, VDL en de gemeente Hof van Twente werden in 2021 al getroffen door een cyberaanval. De (financiële) schade kan hoog oplopen. Volledig voorkomen dat je ooit slachtoffer wordt van een ransomware aanval is niet mogelijk. Je er zo goed mogelijk tegen beschermen wel.
Lees meer