Stories

Leads detecteren met Snoobi Analytics

Meten = weten, een cliché dat tegenwoordig leidend is in de wereld van (digital) marketing. Ook in de B2B industrie worden webanalyse tools, zoals Google Analytics, veelvuldig ingezet om resultaten van de marketingactiviteiten en websitegedrag in beeld te brengen. Vaak ingedeeld op basis van segmenten en kenmerken, waardoor de data relevant maar nog altijd beperkt is. Met Snoobi Analytics komt daar verandering in.
Lees meer

Van bad-bots, naar managed bots: de opkomst van bot management

Lale Karakoc
Bot management wordt voor marketeers en brandmanagers steeds belangrijker. Leer meer over de impact van bots op je organisatie en hoe je deze het beste kan managen.
Lees meer

Terugblik 2021 bij TRIMM

Dorien Eising
Nu de laatste dagen van het jaar aanbreken, kijken we terug op een jaar vol uitdagingen, nieuwe kansen en mooie digitale oplossingen. Benieuwd naar wat dit jaar voor ons betekende? Onze Product Owner en Consultant Michiel vertelt je er alles over.
Lees meer

Trends in B2B Digital in 2022

In de dynamische wereld van digital business zijn de trends & ontwikkelingen soms nauwelijks bij te houden. Waar zijn mijn concurrenten mee bezig? Waar sta ik in de Digitale Transformatie van mijn organisatie? Waar moet ik nú mee bezig om koploper te blijven of worden binnen mijn markt?
Lees meer

Ransomware: wat is het en hoe kun je je ertegen beschermen?

Bas Greevink
Met de bekendmaking van de Log4Shell kwetsbaarheid is het beveiligen van je organisatie tegen ransomware actueler dan ooit. Elk type organisatie – klein en groot - kan het slachtoffer worden van de gijzelsoftware. MediaMarkt, VDL en de gemeente Hof van Twente werden in 2021 al getroffen door een cyberaanval. De (financiële) schade kan hoog oplopen. Volledig voorkomen dat je ooit slachtoffer wordt van een ransomware aanval is niet mogelijk. Je er zo goed mogelijk tegen beschermen wel.
Lees meer

Terugblik: 2021 bij TRIMM

Nu de laatste dagen van het jaar aanbreken, kijken we terug op een jaar vol uitdagingen, nieuwe kansen en mooie digitale oplossingen. Benieuwd naar wat dit jaar voor ons betekende? Onze Product Owner en Consultant Michiel vertelt je er alles over.
Lees meer

Activiteiten App-ontwikkelaar Sosialforce nu onderdeel van TRIMM!

Apps zijn tegenwoordig niet meer weg te denken uit ons leven, en worden steeds belangrijker bij de ervaring die iemand heeft bij een bedrijf. TRIMM ontwikkelt al ruime tijd web- en mobiele applicaties voor klanten, en vaak werd hierin samengewerkt met Sosialforce. Vanaf heden gaan alle activiteiten van Sosialforce verder onder de vlag van TRIMM, en oud en nieuw talent staan te trappelen om meer werk voor app development op te pakken! Lees verder om meer te weten te komen over app development bij TRIMM.
Lees meer

Hybride evenementen de nieuwe business events!

Cynthia Kuipers
Je kan het niet gemist hebben… De wereld van de B2B- en B2C evenementenorganisatie staat sinds 2020 volledig op z’n kop. Dat online events niet meer weg te denken zijn staat vast. Nu we langzaam terugkeren naar een omgeving waarin het ook weer mogelijk is om fysieke evenementen te organiseren, volgt dan ook de vraag: Hoe gaan business events er vanaf nu uit zien? Ons antwoord hierop: als hybride events!
Lees meer

TRIMM host de eerste virtuele wereldbijeenkomst van ICOM Global Network

Na de onzekerheden van de afgelopen 16 maanden te hebben doorstaan, begint het wereldwijde netwerk van marketingcommunicatiebureaus ICOM vol vertrouwen aan een nieuwe wereld van eindeloze mogelijkheden, maar erkent het ook de onvoorspelbare resultaten met haar eerste virtuele World Meeting met als thema "Back to the Future". De bijeenkomst wordt vanuit Nederland georganiseerd en TRIMM is hierbij de host voor het tweedaagse festijn.
Lees meer

Hoe zorg ik dat mijn online/IT-landschap goed ingericht is om optimaal bij te dragen aan de bedrijfsstrategie?

Michiel Verheij
Digitale hulpmiddelen en platforms spelen vaak een belangrijke rol bij grote veranderingsprocessen binnen een organisatie. Het Pace-Layered model van Gartner geeft inzicht en zorgt ervoor dat er een gedeelde visie kan worden ontwikkeld tussen bijvoorbeeld de IT-, (digitale) marketing- en sales afdelingen.
Lees meer