I AM MEDIA: Bepalen we zelf of we door technologie geraakt worden?

employee TRIMM walking down the stairs

I AM MEDIA: Bepalen we zelf of we door technologie geraakt worden?

Donderdag 5 juni vond I AM MEDIA plaats, hét evenement rondom online media in Oost Nederland.

I AM MEDIA volgde dit jaar de rode lijn van de ideale klantreis. Een reis langs touchpoints, moments of truth & touchscreens. Met de veel vragende consument als uitgangspunt en creatieve techniek als antwoord. Sprekers als Peter Paul Verbeek (Universiteit Twente), Marc de Vries (Twitter) en Elvira Stoop (Microsoft) lieten zien hoe ze precies de juiste mensen, op precies de goede manier, op precies het goede moment weten te raken.

Judith Damveld, marketing automation consultant bij TRIMM én betrokken bij de organisatie van het evenement, schreef een verslag over dit online media evenement. Nieuwsgierig? Ga naar frankwatching.nl.

I am media audience
Gepubliceerd op: 13 juni 2014
Auteur: Geen