TRIMM bouwt aan digitale beleving van FBK Games

TRIMM bouwt aan digitale beleving FBK Games

In nauwe samenwerking met Morskieft Ontwerpers ontwikkelde TRIMM de nieuwe website en app voor de FBK Games. De nieuwe identiteit werd toegepast op het hele platform van de website en deze communiceert volledig met de app. "We hebben bewust een sponsorcontract voor meerdere jaren afgesloten met de FBK Games zodat we de komende jaren door kunnen ontwikkelen. We creëren een beleving van de FBK Games", vertelt directeur Marc Woesthuis. 

“Met de komst van Global Sports zijn we nu enthousiast aan een nieuw hoofdstuk begonnen. We hebben ook de FBK Games promotie­ film gemaakt die net live is gegaan en de website bevat veel nieuwe mogelijkheden. De app is beschikbaar voor Android en Apple en zorgt tijdens de games door middel van pushberichten voor de juiste informatie over deelnemers, of er een nieuw record wordt behaald, wat de PR’s van de deelnemers zijn, noem maar op. Alle relevante informatie is voor de toeschouwer beschikbaar.”

Topprestaties

Ook de app wordt de komende jaren doorontwikkeld. “We gaan bijvoorbeeld gimmicks inbouwen als ‘meet jezelf ten opzichte van de sporter’ en nog veel meer. Dat we een meerjarig contract hebben is goed voor de FBK Games en wij vinden het ontzettend gaaf om te doen. De dingen die je drijven, zorgen voor de prestaties. Wij dragen de FBK Games een warm hart toe want het evenement past bij ons; er worden topprestaties geleverd, het is internationaal en de wereldtop doet mee. Wij als TRIMM willen ons daar graag aan spiegelen.”

Battles

Dit jaar is het programma enigszins aangepast zodat er niet meer veel verschillende atletiekonderdelen gelijktijdig plaatsvinden. “Er is voor gekozen bepaalde onderdelen niet meer te doen om zo het programma overzichtelijker te maken. De nadruk ligt op de battles tussen de baanlopers en parallel wordt het polsstokhoog­ springen gehouden. Hierdoor krijgen alle atleten ook de aandacht die ze verdienen. Via de app wordt de toeschouwer steeds op de hoogte gehouden.”

Digitaal vakmanschap

TRIMM staat al 25 jaar garant voor vloeiende interactie voor én achter de schermen. Meer dan 100 specialisten zetten zich gepas­sioneerd over de volle breedte in om online campagnes, internet­toepassingen en platformen te realiseren die naadloos werken en de gebruikers raken. Mooie, creatieve, goed ontworpen toepassingen als sites, shops en portals. “Door de inzet van deze digitale middelen helpen we onze klanten in het behalen van hun doelen. Zodanig dat daar waarde wordt toegevoegd voor iedereen: Digital is ons vak(manschap)”, aldus Marc Woesthuis.

Bron: FBK Magazine, Van Deinse Media

Tekst: Ageeth Commello

Gepubliceerd op: 25 mei 2018