Cut The B*llshit Marketing

CUT THE B*LLSHIT MARKETING

De afgelopen jaren is de zakenwereld enorm veranderd. De realisatie dat markten te vergelijken zijn met conversaties, heeft ruimte gemaakt voor een persoonlijke manier van zakendoen en het engagen van klanten. Het Cut The Bullsh*it Marketing boek deelt onze ervaringen en geeft waardevolle inzichten en praktische adviezen voor digitale marketing.

Cut The B*llshit Marketing book - TRIMM

Stel je eigen marketingplan op

Het boek heeft een logische structuur met vijf secties die de belangrijke ingrediënten voor marketing weergeven. Het boek bevat ook vragen en sjablonen aan het einde van iedere sectie om jouw Cut The Bullsh*t Marketingplan op te stellen.

  1. Maak het persoonlijk; boeiend op een persoonlijk niveau
  2. Begrijp je klant
  3. Ontwerp voor engagement; digitaal en fysiek
  4. Engage tot het maximale; ga ervoor!
  5. Creëer een Cut The Bullsh*t Marketing organisatie

Onze aanpak voor digital marketing

Onze Cut The Bullsh*t Marketing aanpak draait om het begrijpen van jouw doelgroep, door ze op een digitale en fysieke manier te benaderen. Middels deze focus kunnen marketingteams werken aan de zaken die ertoe doen, plezier hebben en bijdragen aan het eindresultaat. In ons boek laten we zien hoe design en effectieve marketing tot stand komt en uitgevoerd wordt, zonder gebruik te maken van bullsh*t. Hierbij delen we methoden, inzichten en een breed scala aan voorbeelden vanuit onze ervaring in de hightech industrie om aan te tonen welke aanpak werkt (en welke niet!) en wat we onderweg hebben geleerd.

Cut The B*llshit Marketing - book TRIMM

Over de auteurs

Een van de drie auteurs van Cut The Bullsh*t Marketing is Sander Arts, hij werkt momenteel in het hart van Silicon Valley, hij is een wereldwijd bekroonde CMO, strategisch adviseur, ondernemer en docent. Mark Geljon is partner en oprichter van GriDD en creëert effectieve organisatie door het ontwerpen van informatieconcepten, het creëren van begrijpelijke strategieën en het motiveren van medewerkers. De derde auteur is Jeroen Grit, hij is managing partner en user experience lead bij GriDD.

TRIMM – Een Cut The Bullsh*t Marketing partner

TRIMM  een Cut The Bullsh*it Marketing partner en streeft naar het creëren van impact en het genereren van resultaten van campagnes. TRIMM is een full-service internetbureau met het hoofdkantoor in Nederland. TRIMM staat al meer dan 25 jaar garant voor een vloeiende interactie voor én achter de schermen. We zijn een Cut The Bullsh*t Marketing partner en helpen bij het openzetten van portals, concept & design, websites, digitale business development, hosting, service en support, e-commerce, content creatie en marketing automation.

Let’s Cut The Bullsh*t Marketing!

Meer weten over het boek Cut The Bullsh*t Marketing? Of wil je nu al beginnen met het verbeteren van je digitale strategie? Laten we eens een kopje koffie drinken! Voel je vrij om contact op te nemen via het onderstaande contactformulier, wij nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Alle velden met een * zijn verplicht.